Навчання за вказаною темою, проведено Вінницьким обласним центром соціальних служб 23 та 25 травня, спрямоване на усвідомлення, актуалізацію, формування комунікативних навичок, конструктивного вирішення конфліктів та керування стресами.

На початку навчання до уваги працівників був представлений блок щодо міжособистісного спілкування, який містить вправи та інформаційні повідомлення, спрямовані на оптимізацію спілкування з іншими людьми. Також увагу приділено невербальному спілкуванню, розвитку вмінню слухати і чути, оволодіння технікою «Я-висловлювання», руйнівному змісту подвійного послання та завуальованій формі психологічної маніпуляції - газлайтингу. Фахівці зацікавлено працювали в мікрогрупах, опановували навички ефективного спілкування та впевненої поведінки.

Під час ділової гри «Потерпілі кораблетрощу», учасники самостійно вживали заходи для порятунку уявної команди та усвідомили важливість прийняття узгодженого групового рішення і обрання лідера, який готовий взяти на себе відповідальність.

У ході опрацювання блоку «Вирішення конфліктних ситуацій» фахівці прийшли до розуміння, що конфлікт підкреслює різноманітність точок зору, дає додаткову інформацію, допомагає виявити більшу кількість альтернатив або проблем.

Учасники заходу зробили висновок, що в ідеальному випадку конфлікт підказує стиль поведінки кожної сторони. Важливо зрозуміти, що кожен з опрацьованих стилів ефективний тільки в певних умовах і жоден з них не може бути виділений як пріоритетний. Застосовуючи презентований матеріал, учасники виконали практичну вправу щодо ефективного вирішення реальної конфліктної ситуації.

На заключному етапі навчання учасники ознайомилися зі здатністю особистості самостійно регулювати свій психічний та фізичний стан, емоції і почуття, відчувати себе комфортно у своєму тілі. Також слухачів заходу зацікавили ефективні способи управління часом згідно з матрицею Ейзенхауера; ведення щоденника за методом Піфагора та трек корисних звичок, який варто впроваджувати в повсякденне життя.

Набуті знання стануть у нагоді спеціалістам не лише у вдосконаленні особистісних якостей, необхідних у ситуаціях взаємодії з партнерами з соціальної роботи та клієнтами, а й у повсякденному житті.

01