18 та 20 січня 2022 року відбулися одноденні онлайн тренінги для працівників закладів, які є надавачами соціальних послуг в територіальних громадах області.
Тренінги провела практичний психолог Вінницького обласного центру соціальних служб, Тетяна Геращенко. В ході заходу учасники визначили поняття «емоції» та «почуття», розглянули фундаментальні емоції (за класифікацією К.Ізарда) та функції, які вони виконують. Слухачі погодилися, що не буває хороших чи поганих емоцій. Всі емоції мають еволюційне походження і важливі для виживання людини, вони універсально проявляються в невербальному спілкуванні. Емоції, що відчуваються в певний момент, відображає міміка, яка є універсальною незалежно від віку, статі, національності. Психолог наголосила на важливості розпізнавання як власних емоцій, так і емоцій людей, в т.ч. тих, які нас оточують. Це стосується і професійної діяльності фахівців, що надають соціальні послуги сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах.
Крім того, під час заходу обговорено питання допомоги при переживанні втрат, які може проживати дитина. Зокрема, розглянуто види втрат та етапи їх переживання, а також фактори, що впливають на процес переживання на кожному з таких етапів. Обговорено, що у більшості випадків наші внутрішні ресурси та підтримка рідних і близьких дозволяють справитися з досвідом втрати. Втім інколи ресурсів не вистачає – у таких випадках може бути необхідною психотерапевтична допомога та залучення додаткових ресурсів підтримки.
У тренінгу взяли участь більше 40 фахівців з 22 територіальних громад – Вінницької, Барської, Бершадської, Гайсинської, Гніванської, Немирівської, Могилів-Подільської, Погребищенської, Шаргородської міських, Вапнярської, Вороновицької, Глуховецької, Іванівської, Оратівської, Копайгородської, Крижопільської, Дашівської, Чечельницької селищної, Війтівецької, Самгородоцької, Лука-Мелешківської, Уланівської сільських.
Учасники тренінгу активно обмінювалися особистим та професійним досвідом.
Всі присутні отримали дієві рекомендації та практичні вправи по роботі з дітьми на різних етапах горювання відповідно до їх віку.

14118291221